ورود به سایت

 

با این غذا ها اندامی زیبا داشته باشید

در تاریخ : 95.05.17
فیس بوک
تویتر
گوگل پلاس
فیس نما

با این غذا ها اندامی زیبا داشته باشید

سرزمین آریایی : یکی از مسائلی که اکثر افراد دنیا با آن درگیر هستند ، معظل چاقی است که یکی از علل آن عادات اشتباه در خوردن غذا است که مهم ترین آن بشمار می رود . استفاده از برخی مواد غذایی در رژیم روزانه و رژیم غذایی افراد ، میتواند تا حد بسیاری از اضافه وزن و بروز چاقی جلوگیری کرده و اندام متناسب را نصیب هر زن و مردی کنند. 
در ادامه با برخی از این مواد غذایی آشنا شوید.

جودوسر

جودوسر جزو سوپر غذاها به حساب می‌آید غذایی که پشتیبان دستگاه گوارش ما است. 
جودوسر سرشار از ویتامین B1 است که به تجزیه و تبدیل انرژی غذاهایی که می‌خوریم خیلی کمک می‌کند. 

بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که بطور منظم جودوسر مصرف کنید به خاطر اینکه قند خون شما را متعادل نگاه می‌دارد.

برای اینکه زود انرژی بگیرید اولین غذایی که صبح مصرف می‌کنید باید جودوسر باشد.
همچنین جودوسر سرشار از فیبر است. 

 

ماست

ماست یک خوراکی خوشمزه، لطیف و خوش رایحه است. 
ماست منبع غنی از پروتئین است. 
بدن شما براحتی ماست را هضم کرده، و آنرا به منابع انرژی بدنتان منتقل می‌کند.
می‌توانید ماست را با انواع جوانه‌ها، میوه‌ها و آجیل‌ها ترکیب کرده و مزه‌اش را تغییر دهید.


اسفناج

آیا می‌دانید که در کارتون «ملوان زبل» آن قسمت هایی که به اسفناج ربط داشت، واقعیت دارد؟
دقیقاً مانند ملوان زبل شما هم می‌توانید با مصرف اسفناج، روزی پر از انرژی داشته باشید.

اسفناج سرشار از آهن، منیزیم و پتاسیم است. 
تمام این اجزا اسفناج را به منبعی غنی از ویتامین ب تبدیل می کند. ویتامینی که پشتیبان انرژی شما است. 

متخصصین تغذیه توصیه می کنند که هر روز اسفناج مصرف کنید. 
اسفناج را فقط به سالاد اسفناج یا کنار بشقاب غذاهایتان محدود نکنید. این غذای معجزه آسا را در سوپ، کباب، خوراک، اسموتی و غذاهای سرخ کرده‌ نیز اضافه کنید.

 


جوانه ها و آجیل ها

آجیل ها حاوی پروتئین و چربی های امگا۳ هستند. 
تخم کدو، بادام و فندق، همه سرشار از منیزیم اند. 
اسید چرب امگا۳ یک منبع انرژی ممتاز است. بنابراین سعی کنید تا هر روز چند آجیل یا مقداری جوانه بخورید. 


 لوبیا

لوبیا در مقایسه با خوراکی‌های دیگر به طور موثرتری با علائم چاقی می جنگد. 
لوبیا دارای ساختار غذایی منحصر بفردی است. 
کم چرب است و فیبر زیادی دارد.
لوبیا همچنین حاوی پتاسیم، منیزیم، فسفر، مس و آهن است. 
تمام این مواد برای تولید انرژی ضروری است. 
شما تقریبا می توانید لوبیا را به تمام وعده‌های غذایی تان اضافه کنید.




بازگشت
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما : *
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
پرسش :
حاصل جمع دو با دو به حروف چند می شود ؟
پاسخ : *
حیات وحش و دیدنیهای ایران و جهان( مشاهده تمام مطالب )