دانلود رایگان سریال دل

Download Rhino Series

از پله نوردی بخوانید!

در تاریخ : 94.06.19

از پله نوردی بخوانید!

سرزمین آریایی:۱- سوزاندن كالري بيشتربررسي‌هاي گوناگون ثابت كرده هنگام بالا رفتن از پله بدن كالري بيشتري مي‌سوزاند و بنا بر گفته بعضي از كارشناسان در هنگام بالا رفتن از پله بدن شما ۷ برابر بيشتر از زمان استفاده از آسانسور و ۸ تا ۹ برابر بيشتر از زمان نشستن به انرژي نياز دارد. در پله‌نوردي كه همراه با دويدن باشد به اندازه يك بازي بسكتبال و يا واليبال كالري مي‌سوزانيد.۲- محافظت از قلب محققان به تاثير حركات ورزشي بر سلامت قلب تاييد مي‌كنند. ورزش پله‌نوردي نيز به سلامت قلب كمك مي‌كند.۳- كاهش خطر ابتلا به سكته مغزي نتايج مطالعات دانشگاه هاروارد نشان‌دهنده اين نكته است كه انجام فعاليت‌هاي ورزشي منظم و پله‌نوردي خطر ابتلا به سكته مغزي را كاهش مي‌دهد. در يك آزمايش، ۱۱ هزار نفر بررسي شدند و از اين ميان خطر ابتلا به سكته مغزي در بين كساني كه در طول روز ۳ طبقه و يا حتي ۵ طبقه از پله بالا مي‌رفتند، پايين‌تر آمده بود.۴- تقويت بدن وقتي پله‌نوردي مي‌كنيد تمام ماهيچه‌هاي بدنتان فعال مي‌شود اين بدان معناست كه شما با اين كار نقص سيستم حركتي خود را تقويت مي‌كنيد. براي اينكه انجام اين كار براي شما جذاب‌تر باشد بهتر است نرده‌ها را نگيريد و دست‌هايتان را حركت ندهيد.۵- ساده و ارزان شما براي اين ورزش احتياج به تجهيزات ورزشي ديگري نداريد در هر ساختماني پله وجود دارد پس نياز نيست كه وقت خود را با باشگاه رفتن هدر دهيد. در ضمن احتياج به هيچ لباس يا كفش ورزشي خاصي هم نداريد مي‌توانيد با يك دست لباس ساده پله‌نوردي كنيد تنها چيزي كه نياز داريد اراده است.

 
دسته بندی : مطالب خواندنی » ورزش
بازگشت
 نظر دهید :
نام شما : *
ایمیل شما : *
نظر شما : *
پرسش :
پایتخت ایران کدام شهر است ؟
پاسخ : *
پست های ویژه